miniForum

Porozmawiaj z innymi / zadaj pytanie / zapytaj o bajkę lub film / skomentuj / nie obrażaj / nie gróź śmiercią, policją, sądem / nie spam / nie zadawaj stale tego samego pytania…
[wpisy z linkami będą czekać na moją akceptację]

2 322 Comments

              1. Jezu Ava proszę cię przestań mnie wkurzac mnie bo ciągle ty do mnie piszesz idź stąd spadaj stąd daj mi święty spokój i daj ludziom żyć i mnie też .ja będę pisala tak długo do littlemana aż końcu odpiszę .

                    1. zapytaj wujka google co znaczy „hipokryta” bo właśnie udowodniłaś że nie wiesz ;p

                1. No nieźle najpierw spam na stronie a teraz groźby karalne ( grożenie śmiercią ) w stosunku do Ava Pięknie Nie wiem czy wiesz ale za ten komentarz możesz mieć ogromne konsekwencje prawne od Ava jeśli sprawa zgłoszona zostanie na Policje

  1. Cześć, mam pytanie kiedy będą ostatnie dwa odcinki serialu władca pierścieni drużyna pierścienia? Bo już długo czekam na nie i bardzo bym chciała obejrzeć proszę wstaw je. Będę wdzięczna.

  2. w trzecim sezonie kim kolwiek brakuje 3-odcinkowego odcinka pt Szatański plan (tutaj to byłyby odcinki 13-15) mozna go tez spotkac jako film bo tak tez został wydany
    w drugim sezonie tez byl taki sam 3-odcinkowy odcinek (Było, jest i będzie) ktory tez bywa nazywany filmem no i czwarty sezon tez sie konczy ale 2-odcinkowym odcinkiem (Zakończenie Studiów!) mam nadzieje ze nie planujesz ich rozdzielac jako filmy bo to nie ma sensu

    1. da się jej zablokować konto? Bo to już robi się bardzo żałosne i jest tu duży spam. najwidoczniej dzieciak nie rozumie słowa „nie” i wszelkie dyskusje z nią prowadzi donikąd. Nie potrafi przyjąć do wiadomości, że jeśli danego filmu czy odcinka nie ma, to little nie wstawi tutaj. Dziecko chce osiągnąć swój cel robiąc spam tu ale to bardziej ją pogrąża. Na początku to było zabawne, ale teraz jak to wszystko czytam to po prostu skręca mnie z cringu. Szkoda, że dzieci takie jakie ona nie uczy się na błędach, ma w nosie prośby innych bo „liczy się tylko ona i ona chce to natychmiast”, takie zachowanie pokazuje dzisiejszą młodzież

      1. Najpierw naucz się co znaczy „Grozisz mi”. Nie będę z tobą dyskutować dopóki nie nauczysz się dobranych słów i ludzkiego rozumu, bo brakuje mi energii już na ciebie, dyskusja z tobą idzie w eter

                    1. odpisał ci kilka [cenzura] razy … wedlug mnie to i tak za duzo i powinnas sie uciszyc

          1. Nieważne ważne że znajdę inny sposób a jeśli littleman napisał ze nie znalazł to sobie odpuszczę.na dzisiaj to już tyle z moją prośba do littlemana. Możecie sobie odetchnąć ulgę wszyscy .

  3. Hej littleman wiem że będziesz na mnie zły nie gniewaj się na mnie że będę pisała to samo ale muszę napisać czy możesz znaleść i dodać ponownie jeszcze raz czyli Benjamin blumchen odcinek 5 pt bibi bloksberg proszę.

                    1. sorki ale serio śmieje sie w kułak na każde „wiem” xDDD dosłownie
                      jestes jak papuga powtarzasz choc nie wiesz co znaczy

                  1. moze zrobisz mema z nia? xD zobacz ile razy napisała „wiem” ze nie doda xD a potem pyta ponownie tak jakby nie wiedziala ze nie doda
                    hej
                    mam teorie spiskową:
                    moze ona ma rozdzwojenie (x10) jaźni? i każda z tych 10 ewek musi dostac odpowiedź bo inaczej „nie wie”? xD

  4. Witam serdecznie o to spis wszystkich brakujących sezonów na stronie bajeczki.org
    ZA BŁĘDU Z GÓRY PRZEPRASZAM

    Alf s02 s03 s04
    Angry Birds: Letnie szaleństwo s02 s03
    Battlestar Galactica s03 s04
    Beyblade s02 s03
    Beyblade – latające dyski s01
    Bia s02
    Bob Budowniczy s01 s02 s03 s04 s05 s06 s07 s08 s09 s10 s11 s12 s13 s14 s15 s16 s17 s18
    BoJack Horseman s02 s03 s04 s05
    Boku no Hero Academia s06
    Chłopaki z Baraków s03 s04 s05 s06 s07 s08 s09 s10 s11 s12
    Czarnobyl Strefa wykluczenia s03
    Czarownica Emm s03 s04
    DC Batwoman s03
    DC Flash s04 s05 s06
    DC Legendy Jutra / Legends of Tomorrow s01 s02 s03 s04 s07
    DC Liga Młodych / Young Justice s03 s04
    DC Supergirl s01 s02 s03 s04 s05
    DC Superman i Lois s02
    Dr House s02 s03 s04 s05 s06 s07 s08
    Dwóch i pół s02 s03 s04 s05 s06 s07 s08 s09 s10 s11
    Ed Edd i Eddy s04 s05 s06
    Emily w Paryżu s03
    Filuś i Kubuś / The Cuphead Show! s03
    Formuła 1 Jazda o życie s04
    Fraglesy s02 s03 s04 s05
    Grzmotomocni s02 s03 s04
    Harmidom s02 s03 s04 s05 s06
    iCarly 2021 s02
    Johnny Test s01 s02 s03 s04 s05 s06
    Kacze Opowieści s03
    Kim Kolwiek s03 s04
    Korona / The Crown s02 s03 s04 s05
    Krudowie – u zarania dziejów s03 s04
    Krudowie: Drzewo rodzinne s03 s04
    Kung Fu s03
    Littlest Pet Shop s02 s03 s04
    Madagaskar. Mała dżungla s02 s03 s04 s05 s06 s07 s08
    Magi Nation s02
    MARVEL Avengers Zjednoczeni s03 s04 s05
    MARVEL Cloak and Dagger s02
    MARVEL X-Men Ewolucj s04
    Miasteczko South Park s01 s02 s03 s04 s05 s06 s07 s08 s09 s10 s11 s12 s13 s14 s15 s16 s17 s18 s19 s20 s21 s22 s23
    Między Nami Misiami s02 s03 s04
    Miłość, śmierć i roboty s02 s03
    Monsuno s03
    Młody Sheldon / Young Sheldon s05 s06
    Niebezpieczny Henryk s02 s03 s04 s05
    Obóz na wyspie s02 s03
    Opowieści z Arkadii: Łowcy Trolli s03
    Overlord s04
    Ozark s02 s03 s04
    Pokemon s01 s02 s03 s04 s05 s06 s07 s08 s09 s10 s11 s12 s13 s14 s15 s16 s17 s18 s19 s20
    Potężne Kaczory Sezon na zmiany s02
    Potwór z bagien s02 s03
    Raising Dion s01
    Riverdale s01 s02 s03 s04
    Rozczarowani s01 s02
    Russian Doll s01
    See s03
    Simpsonowie s02 s03 s04 s05 s06 s07 s08 s09 s10 s11 s12 s13 s14 s15 s16 s17 s18 s19 s20 s21 s22 s23 s24 s25 s26 s27 s28 s29 s30 s31 s32 s33 s34
    Slugterra s04 s05
    Snowpiercer s02 s03
    Sowi Dom s03
    Spytaj Mądroboty s01
    Stan krytyczny s01 s02
    Strażnicy Galaktyki s02 s03
    Supergirl od 02 s03 s04 s05 s06
    Syrena / Siren s02 s03
    Szczury Laboratoryjne s02 s03 s04
    Szkoła dla elity s01 s02 s03 s06
    The OA s02
    The Originals s02 s03 s04 s05
    The Walking Dead s02 s03 s04 s05 s06 s07 s08 s09 s10
    Tomek i Przyjaciele s01 s02 s03 s04 s05 s06 s07 s08 s09 s10 s11 s12 s13 s14 s15 s22 s23 s24
    Totalna porażka Sezon 08 / Przedszkolak
    Transformers Prime s02 s03
    Transformers Robots in Disguise s02 s03 s04
    Trolle Impreza Trwa! s05 s06 s07 s08
    Tuca i Bertie s02 s03
    Upadek s01 s02
    Voltron Legendarny Obrońc s03 s04 s05 s06 s07 s08
    Wikingowie Walhalla s02
    Wiktoria znaczy Zwycięstwo s03 s04
    Wojna światów s03
    Yellowstone s05
    Zwyczajny serial s06 s07 s08

      1. Ava Starałem się by lista była jak najbardziej sprawdzona ale masz napisane że ( ZA BŁĘDU Z GÓRY PRZEPRASZAM )
        Bardzo miło mi że zauważasz błędy np sowi dom sezon 3 znalazłem o nim informacje na wiki i filmweb że istnieje SOWI DOM: S03E01
        premiera 15 października 2022
        Lista jest długa wiem to ale jak widać chciało mi się to robić i choć odrobine pomóc Little Man w uzupełnieniu braków na stronie
        Ava Pozdrawiam Ciebie Serdecznie

          1. Przepraszaj jeśli uznajesz to za spam ale po he he wierze że nie jest tak.
            Z dodawaniem pozycji na spokojnie bez pośpiechu wiadomo że potrzeba czasu na dodanie tak dużej ilości danych a moja lista miała jedynie pomóc w brakach na stronie.
            Little Man dziękuje za twoją pracę na stronie i pozdrawiam

          2. Przepraszaj jeśli uznajesz to za spam ale po he he wierze że nie jest tak.
            Z dodawaniem pozycji na spokojnie bez pośpiechu wiadomo że potrzeba czasu na dodanie tak dużej ilości danych a moja lista miała jedynie pomóc w brakach na stronie.
            Little Man dziękuje za twoją pracę na stronie i pozdrawiam

            1. ja mysle ze powinienes podzielic to na „chce obejrzec” (czuli little doda zebys mogl obejrzec o ile znajdzie) i „brakuje ci na stronie ale nikt o to nie prosi” (czyli nie doda w tym dziesiecioleciu bo i tak nie wyrabia z tym co ludzie chca obejrzec) xD

  5. Hej littleman wiem że będziesz na mnie zły że będę pisać to samo ale muszę napisać czy możesz znaleść i dodać ponownie jeszcze raz czyli Benjamin blumchen odcinek 5 pt bibi bloksberg proszę.

                    1. A zachowujesz się jakbyś nie była dorosła. (I w dodatku pytasz o jakieś bajki dla małych dzieci, co wprawia w jeszcze większe wątpliwości)

                    1. polecam przyznac sie ze kłamiesz co do wieku albo zachowywac sie jak na swoj wiek bo jak na razie to tylko ludzie sie śmieją

  6. hej a czarodziejkę z księżyca (1992) dub/lek byś znalazł? wystacza pierwsze dwa sezony bo dalej to juz mniej mi sie podobalo xD tylko prosze bez napisow i dub oczywiscie preferowany ale nie pamietam czy zrobili

      1. o widze pijana po nocy bylam i nie sprawdzilam ze cos juz jest xD
        a drugi sezon by sie znalazł? bo tam jest tylko pierwszy i brakuje odcinka 23 i 41 a reszty sezonow jak pisalam ze nie potrzebuje do szczescia

    1. Zadawałaś już dzisiaj to pytanie, więc po co znowu to piszesz. Little Man świetnie zajmuje się tą stroną więc na pewno jeśli to się pojawi to zostanie dodane. A ty piszesz kolejny raz to samo z takim odstępem czasowym jakby ta strona była całym życiem Little Mana i nie miał nic innego do roboty tylko spełnianie wszystkich poleceń użytkowników. Ava w poprzednim komentarzu też już ci odpowiedziała na to pytanie więc po co ten spam. I to nie jest tak że ona się na ciebie uwzięła tylko widzi co ty robisz i stara się pomóc administratorowi poprzez odpowiadanie na takie pytania.

      1. Dzięki, że mnie wyręczyłeś. Nie pisz, że świetnie się zajmuję stroną bo ja już nie nadążam ze spełnianiem próśb 🙁 ale staram się jak mogę 🙂
        W ostatnio dodanych pozycjach mam nadzieję, że zauważyliście znalazłem player bez reklam w trakcie przed i po 🙂 żeby lepiej się oglądało, ten player gdzie jest Rick i Morty i Wednesday 🙂 podoba się? Piszcie w komentarzach.

          1. Nie obchodzi mnie to to co ty napiszesz ja i tak chce dostać odpowiedź od littlemana Anię od ciebie Ava wtracassz się cały czas o mnie nie możesz napisać do kogoś innego a nie ciągle mnie prześladujesz?

            1. zabawna jestes xD przeciez to nie ja pisze bo to jest kopia tego co ci little odpowiedzial wczesniej
              + pisal ci zebys nie pytała cały czas o to samo wiec błagam weź nie spamuj znowu bo jeszcze sie little zirytuje

                    1. ale juz pytalas o to wczesniej i juz dostalas odpowiedź (ktora ci przypomnialam) wiec to nie jest 'jeden”
                      tamta odpowiedź to: nie ma / nie dodaje z youtube

  7. Znalazłbyś proszę przedstawienie teatralne, które nazywa się „Beetlejuice The Musical” z napisami? W zasadzie jestem po prostu ciekaw czy nie ma tego gdzieś w zakamarkach internetu, dzięki i pozdrawiam :)))))))

  8. wysylalam wiadomosc z pytaniem o filmy barbie (jest ich tyle ze moze zasluza kiedys na wlasna kategorie?) ale chyba przez link do wiki gdzie jest lista nie wyswietla sie wiec teraz zapytam bez linku: czy mozna liczyc na filmy barbie ktorych jeszcze nie ma? a przynajmniej trylogie wrozkolandia bo obejrzalabym sobie wszystkie ale ta trylogie bym chciala jako pierwsza ;p

      1. najlepiej daj go little xD chcialabym tu ogladac co moge no i tez inni skorzystaja mam nadzieje bo barbie jest tak dobra ze chyba nie ma bajki ktora mialaby wiecej filmow niz barbie i to jeszcze z dubingiem

Dodaj komentarz